- Betalingsmogelijkheden Remoda.nl
Het is mogelijk om online te betalen middels iDeal en MisterCash/ Bancontact . Het is niet mogelijk om contant of op factuur een product te kopen.
- Transactiekosten bij een aankoop via Remoda.nl
De transactiekosten bij een aankoop zijn €1,50 euro. Remoda.nl moet voor iedere betaling transactiekosten afrekenen aan de bank. We vragen daarom bij elke koop een kleine bijdrage.
Inhoudingen bij een verkoop
We houden voor de service een percentage (10%) en 1 euro in van het verkoopbedrag in.
Bijvoorbeeld: verkoop je iets voor 25 euro, dan betalen we 21,50 uit.
- Kopen via Remoda.nl
Als koper betaal je altijd eerst aan Remoda.nl. Wij houden het geld 'vast' totdat jij als koper het product veilig hebt ontvangen en goedgekeurd.
Mankeert er iets aan het product, dan dien je binnen de retourperiode van 14 dagen na ontvangst dit aan te geven in je profiel en het product direct terug te sturen.
Je kunt via 'aankopen' aangeven dat je een ontvangen product retour stuurt. Hier dien je eerst aan te geven dat je het product ontvangen hebt.
Vervolgens wordt er een 'retourneren' knop zichtbaar. Hier verschijnt het adres van de verkoper.
- Je kunt je aankoop enkel retourneren indien:
- Het kapot is
- Het er anders uitziet dan op de foto
- Het label een andere maat aangeeft dan in de advertentie staat vermeld.
- Niet opgestuurd
Wordt een product, na aankoop, niet opgestuurd, dan annuleren we de order voor je en krijg je het aankoopbedrag inclusief transactiekosten terug.
Zo kun je via Remoda altijd vertrouwd kopen en verkopen.
- Uw product wordt opgestuurd
Een verkoper heeft vijf dagen de tijd om het product op te sturen.
Weet je niet zeker of je product al is verstuurd, stuur dan een bericht naar de verkoper via de site door op zijn accountpagina te klikken bij het product.
In je bericht kun je vragen of je product al is opgestuurd en indien dat niet het geval is, kun je vragen of de verkoper dit wil doen. Indien de verkoper niet binnen
5 werkdagen aangeeft dat het product verzonden is dan annuleren we de order.
- Besteld product nog niet ontvangen.
Een verkoper heeft vijf dagen de tijd om het product op te sturen. Weet je niet zeker of je product al is verstuurd, stuur dan een bericht naar de verkoper via de site door op zijn accountpagina te klikken
bij het product. In je bericht kun je vragen of je product al is opgestuurd en indien dat niet het geval is, kun je vragen of de verkoper dit wil doen.
Indien de verkoper na 5 werkdagen nog steeds niet heeft aangegeven dat een product verzonden is annuleren we de aankoop voor je en storten we het betaalde bedrag aan je terug.
Geeft de verkoper wel aan dat je product verzonden is, maar is het nog niet bij je aangekomen, neem dan contact met ons via support@remoda.nl
- Retourneren van een product.
Je mag een product alleen retourneren indien:
- Het kapot is
- Het er anders uitziet dan op de foto
- Het label een andere maat aangeeft dan in de advertentie staat vermeld.
Je kunt via 'aankopen' aangeven dat je een ontvangen product retour stuurt. Hier dien je eerst aan te geven dat je het product ontvangen hebt.
Vervolgens wordt er een 'retourneren' knop zichtbaar. Hier verschijnt het adres van de verkoper.
De retourkosten zijn voor rekening van de koper.
Je wordt terugbetaald zodra de verkoper heeft aangegeven het product ontvangen te hebben.
We raden je aan om in andere gevallen, het product door te verkopen via Remoda.nl als je dit niet wilt behouden.
- Levering
Indien je iets koopt, dient de verkoper het binnen 5 werkdagen op te sturen. Daarna is het (afhankelijk van de manier van verzending) binnen 1-5 dagen meestal wel binnen.
Wordt je pakketje niet verzonden? Mail ons dan gerust, dan gaan we in contact met de verkoper of annuleren we de order.
- Wie betaalt de verzendkosten?
De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending en betaald de verzendkosten.